Jag tror att snubbe från engadget som recenserade DHDn fick samma problem, men det står inte om han löste problemet.
Jag har samma problem. Den är aktiverad i menyn men jag får samma svar att på htcsence att den är avaktiverad. vet någon mer om detta...tacksam för hjälp.
Funkar nästan perfekt för mig. Telefonens position är cirka 20m fel, men annars är jag nöjd. Har däremot inte testat "Radera telefonen" än
Står att min telefon befinner sig utanför Afrika just nu. Nog fan sitter jag i min tvåa på söder med telefonen i handen.
Vad drygt det är, skulle behöva redigera massa kontakter och det går ju så klart snabbast på datorn. Men satans skit htcsence.com buggar ut hela tiden och inte kan ladda kontakter. Går det göra på annat sätt?
Bara jag som fortfarande har min mobiltelefon lokaliserad utanför Afrikas kust? Jag har allting påslaget, ändå hittar HTC Sense ej min telefon. När jag försöker ringa upp telefonen får jag medelandet "Unable to connect to your phone". Vad gjorde ni?
Vad jag märkt är att om man kör en sökning på vars mobilen är i exempelvis Opera så då ser den bara att mobilen ligger någonstans utanför Afrikas kust, men gör du samma test i FireFox eller Chrome så funkar det som det ska. Det kan vara värt testa i andra browsers om ni har problem med detta. / Magnus
Min telefon befinner sig också enligt sidan en bra bit utanför Ghanas kust.. Dessutom under "Senaste aktiviteter och nya nedladdningar" ligger apps som jag överhuvudtaget inte använt. Dom verkar inte ändras heller.
Någon som har en snubbe som heter Wei Yang som vän på sense? Han ligger på HTC-träffar. Hur kan jag få bort han, det ända jag kan välja på är bjud in vad jag kan se.
Några frågor kring detta: 1. ska man ha gps på för att HTC Sense ska hitta telefonen 2. ska man ha internet på? Jag ringde igår till HTC och de sa att de håller på att fixa eftersom det är flra som har ringt och fått samma problem speciellt de som kör med Telenor men det tror jag inte på...det måste vara med inställningarna.
Finns inställning, ibland "plats" tror jag, där man kan välja att tillåta telefonen att hittas om den blir borttappad eller stulen, den ska helt enkelt starta gps vet inte med internet dock. Sent from my Desire HD using Tapatalke