jo det är mycket så jag använder min också, och jag misstänker att note9 egentligen är the sweet spot storleksmässigt om man ska ha bara en. men jag minns ju kameran i p20 pro med värme och saknad också, så jag försöker intala mig själv att det är vettigt för att inte säga nödvändigt att ha
två enheter, varav den ena är mer av en dedikerad mediaenhet. fast då borde egentligen den andra vara mycket mindre, men det vill jag inte heller

. *i-landsproblem

*
kanske kan det ha med saken att göra att de nya bamsetelefonerna är såpass smala ändå, det främsta hanteringsproblem jag har haft när jag har försökt mig på riktigt stora telefoner (som asus zenfone 3 ultra tex) har varit att tyngdpunkten i breddled sas hamnar utanför handflatan så jag tappar dem i princip varje gång jag blir tvungen att försöka jonglera dem med enhandsfattning. det andra problemet har varit att de inte fått plats i bh:n, och gör de inte det funkar det bara inte att ha dem som daily, det är en definitiv dealbreaker. jag tänker
inte börja ha magväska för att alltid kunna ha med mig den enheten som fungerar som "telefon"
det känns som att noten är taket för vad som funkar, och dessutom har jag blivit ganska bekväm med livet som samsung fangirl - med galaxy watch och samsung pay och galaxy tab s4 och hela kitet. men vi får se

. jag ska iaf ha mig en riktigt fin ny leksak

Click to expand...