Yes - fungerar fint. Tycker att det flyter lite bättre, men det kan ju vara placebo också. Ser inget nytt i funktionsväg. Jag tror inte att du behöver ett SD-kort så länge minnet inte är fullt? Jag extraherade bara mappen "dload" direkt till rotkatalogen och installerade den därifrån.
Ingen som är sugen på ett byte av en SGS6 Edge mot en Mate S? En månad gammal nyskick och så. Är sugen på att testa en Mate nämligen. Kanske nån känner likadant om en SGS6 EDGE.
Haha jag försöker. Har en som faktiskt vill byta men bara face to face. Iofs verkar den bra men inte 17 mil enkel resa-bra haha
Grattis. Mitt batteri håller för mig hela dagen. Tycker att den laddas väldigt snabbt. Buggar kan man nog hitta om man letar. Inget jag har märkt. Kolla vilken version du har, jag hade 106 har uppdaterat till 114.
Hjälper dig med det jag kan (-: Har inte rootat min tycker inte att det behövs. Kanske lite länge fram. Det man måste göra är att kontakta Huawei så man kan låsa upp bootloader först.
B114 är den senaste versionen: http://www.huaweiblog.de/huawei/huawei-mate-s-firmware-update-b114/ Edit: @dalton hann före