Vill du ha en tysk operatör brandad så kan jag nog hitta den igen. Sorry trodde du var pac. Har inte vaknat än (-:
Haha det är lugnt. Jag gör ofta såna grejer på mornar också. Innan kl. 9:00 i alla fall så är man befriad från att behöva skämmas
Hur är det med eventuell fabriksåterställning på Mate S? Jag minns att på Ascend Mate 7 så kunde det uppstå problem om man gjorde det då vissa funktioner försvann osv då de tydligen inte lägger allt som systemappar eller vad det nu var och man kan förlora funktioner etc om man gör en återställning så man får börja om från gammal firmware och sedan uppdatera uppåt igen. Finns det något sådant krångel att tänka på med denna lur också?
Riktigt imponerad faktiskt över flytet som denna telefon besitter nu efter uppdateringarna med tanke på att det är ett kraftigt modifierat gränssnitt.
Hur är era skärmar när en helvit bild visas? Min skärm är lite ljusare nertill och mörkare upptill. Går som en gradient över hela skärmen. Syns mest på ljusare färger. Alla exemplar jag har tittat på i butik har också haft så. Tänkte om det mer eller mindre är standard på denna skärm. I settingsappen till exempel så ser jag att det är lite ljusare nere vid navigationsknapparna och lite mörkare nyans uppe vid statusfältet.
Det är ju inte jättesynligt men i vissa situationer syns det en del och stör mig då jag är känslig mot sånt.
Då jag är inom ramen av 2 veckor så gjorde jag en chansning och åkte iväg till Netonnet och ångrade köpet och plockade ut en ny. Den är mycket bättre även om det fortfarande syns. Men nu är det så pass lite så det stör mig inte direkt. Köper man nya grejer kontant ska man bli nöjd också.
Om någon vill ha en remake på stocktemat "Powersaver" så hojta till. Har gjort en variant med ljus transparent notifikationspanel med mörk text, vilket är den enda skillnaden.