Det var under helgen som man fick dubbla poäng med SAS Mastercard. UPS ska enligt planeringen leverera telefonen imorgon. Någon dag snabbare än om jag hade skaffat den i Sverige
Nej inte ännu Men fick nyss notis att den är i UK så jag hoppas på tur att jag får leverans under morgondagen. UPS har tidigare varit snabba vid paket från UK. Har du själv slagit till?
Avvaktar lite..har inte bestämt mig riktigt,har en McLaren 7t pro men inte nöjd med kameran (hade en p20pro) och ja den precis som för många andra så är issuen Google play saknaden... Men ja kanske slår till i alla fall
Undrar hur UPS jobbar egentligen.. min skickades från England och hamnade i Tyskland där den låg en dag. Sen en dag i Danmark för att igår ga befunnit sig i Järfälla ett dygn.
Har du också beställt via Wonda? Tidigare har jag fått paket från UK med flyget men antar att Corona kanske sätter hinder för det. För mig hamna mitt paket i Hamburg i morse så hoppas på utdelning under måndagen.
Eeek! Spännande med flera lurar på G. Påminner om kameratråden igen: Visa dina bilder - Huawei P40 Pro+ Blir förhoppningsvis lite sol till nästa vecka, så man får ser hur 40MP ultrawide-sensorn presterar. Landskapsbilder hade varit särskilt uppskattat. Makrobilder vore kul med, med ultravidvinkeln. Även porträttbilder vore kul, för att se om ToF-sensorn/djupseende kameran har betydelse. P40 har ju 16 MP, f/2.2, 17mm (ultrawide), AF medan P40+ har 40 MP, f/1.8, 18mm (ultrawide), 1/1.54", PDAF. Tycker främst Samsung haft riktigt bra ultravidvinkel hittills, medan andra verkar snåla lite på den punkten, så kul med mer konkurrens där.
Jajjemen, beställde från Wonda för första gången. Dels pga att slippa tull men också för att de verkar ska ha snabba leveranser men antar att jag har otur med UPS
Hur kommer det sig att din telefon skickas med UPS från Wonda? Dom 7-8 gångerna jag beställt telefon via dom har det alltid skickats med DHL och prioriterad frakt som jag alltid valt till.
Detta är också min första beställning från Wonda och jag får också via UPS. Kanske är beroende på var man bor, eller pga Covid. Men ser ut som att DHL hade varit snabbare, dock kunde jag inte välja detta fraktsätt.