Jorå den e riktigt fin Längtar tills 5.1.1 då dom kommer att lägga till double tap. Vad jag läst iaf.
Finns redan i den sista som slutar på 170 Denna Huawei P8 GRA-L09 V100R001C900B170CUSTC432D001 Europe
En till sak jag stör mig på, har en annan telefon i fickan som jag kör wifi hotspot på till min P8 och när jag då pratar i telefon så blir det grova störningar. Hör knappt vad den andra säger...
Ladda ned filen och packa upp filen, du får då en mapp som heter dload som du på ditt sd-kort. Gå in på uppdateringar och välj lokaluppdatering.
Batteritiden blev bättre och jag tyckte att det blev snabbare respons när man surfar! Plus så har jag märkt att istället för att behöva stänga ner ett program åt gången så kan man nu bara svepa uppåt för att stänga ner alla program
Försöker uppdatera och telefonen startar om men sen blir det ett fel och uppdateringen avbryts. Måste göra nåt fel men frågan är vad. Tar hem B170 Europa och packat upp den men här nånstans går det troligtvis fel. Den skapar en fil med två mappar i sig men helt plötsligt är mappen mindre än en mb stor.