Nej det har jag inte hunnit ännu, tänkte mer om någon här testat något där ikonerna förblir som de är i Play store.
För navbaren inte är transparent i Google Now Launcher eller Nova Launcher. Kanske finns en inställning för det i Nova, dock.
Finns för statusfältet men du kan även sätta transparens på dockan Edit kom på nu att det är inte det du efterfrågade [emoji4]
Det känns som om Nova och EMUI inte jobbar så bra ihop då kanske. Har den lilla pilen ner som man döljer navi-fältet med som skall vara på vänster sida försvunnit? Jag var skeptisk till det där virtuella navi-fältet till att börja med, men efter ett par dagar började jag tycka att det var bra, det försvinner när man inte behöver det och det kommer tillbaks när man behöver det. Just nu använder jag genvägsknappen och det virtuella fältet i nederkanten dolt hela tiden. Jag tycker man får bättre plats på skärmen då.
Ganska störande faktiskt då jag föredrar att köra med Nova. Jag vet inte riktigt vad det är för knapp du menar? Har inte hunnit kika så mycket på telefonen ännu
Hittade den tillslut när jag kollat igenom inställningarna. Men jag föredrar faktiskt dom vanliga knapparna.