Hej, har precis beställt Huawei watch active i svart, någon som vet var man kan beställa ett armband i svart stål, inte sugen på att köpa från Kina utan helst från Sverige. Mvh Andreas
Hej på er smarta klockanvändare. Har noterat att huawei watch går för 2500 nu på bland annat netonnet och undrar om det är en bra deal med tanke på att den börjar bli lite gammal. Känns som att 2500 är smärtgränsen för min del och det kanske kommer dröja länge innan man får mer för pengarna?
får se om jag köper den..idag är bra sugen.. undrar bara jag vill ju ha metall band, och den billiga för 1990 vad tror ni det kostar med metallband om man byter i en klockaffär så att det passar ? Den med metallband kostar 500 kr mer och någon som vet om den har fått android wear 2.0 ännu ? ochvar har den fått för uppdateringar ? verkar som den genomgående får bra omdömmen på prisjakt.
Ja jag vet, därför jag undra om det var lönt att köpa den med läderband.. och byta till metallband i butik men kanske inte är värt besväret utan att bätrre att köpa metall varianten direkt
frågan är väl mer om man kan få samma kvalitet för de pengarna. Originalbanden kanske håller rätt bra standard?
Det satans köpsuget slog till igår, köpte en Huawei watch med metallarmband..... Köpte med metallarmband för min erfarenhet är att det inte är samma kvalitet på dom från ebay. Man får vad man betalar för (ibland)
Jag har köpt metallband på Ebay till mina 3 smartwatch jag ägt och alla har varit i väldigt bra kvalle. Kostar runt hundringen och både ser bra ut och funkar ypperligt.
Jag har ägt 2st Huawei Watch. Den ena med original metall armband och dom från eBay är nästan identiska. Fast köper man dom med lite "plätering" kan skava av under handleden men som sagt för dom små pengarna mn lägger på dom.
AW2 finns som beta till den i varje fall. Har kört det sedan en tid tillbaka. Är mycket nöjd med klockan [emoji106] [emoji4]
Av det lilla jag läst så verkar det vara väldigt varierande kvalite på banden...så verkar dessvärre som man får lägga ner lite tid på detta..skulle nog laggt till 500 kr och köpt orginal istället..
Ingen skillnad alls mellan dessa och original mer än designen på dom. Riktigt härlig tyngd i dom. Man får lägga sina pengar i vilket hål man vill