Jag läste lite recensioner på olika märken av band till klockan var många som hade dåligt betyg kanske inte just dina dock
Clockworksynergy.com har bra band, köpte mig själv ett i ljusbrunt läder för att komplettera mitt mesh band.
Du kommer behöva flasha en system image för aw2. https://developer.android.com/wear/preview/downloads.html
Jag köpte steel varianten på NON och jag är supernöjd. Om man flashar in beta 2.0, kommer man få den skarpa automatiskt när den släpps eller behöver man gå tillbaka till stock?
Beställde min på Siba, har bara fått en bekräftelse än så länge. Ingen indikation på att den skickats.
Om jag inte minns helt fel vad jag läste igår (dock mossig och trött efter jobbet) så kommer den att uppdateras till den färdiga versionen precis som på nexus telefonerna. Kolla min länk för något inlägg bakåt för mer information.
Nytt armband från Clockworksynergy.com Använder ni rabattkoden 15dis får ni 15% rabatt. Mitt kostade strax över 400kr inkl frakten med 20% rabatt. Nöjd och kompletterar mitt mesh bra!
Snyggt! Beställde klockan på cdon i fredags men skulle egentligen vilja ha brunt band istället för svart. Lång leveranstid?
Har startat upp min klocka nu och kopplat den mot min Iphone. Första som slår mig är skärmen. Den är verkligen fantastisk. Började med att kolla om.det fanns en uppdatering att hämta och det gjorde det MEN det tar en oändlig tid att ladda ner den. Den har hämtat 50% på ca 1 Tim? Har haft en LGR och har fortfarande en LG urbane och det har aldrig tagit så här lång tid att hämta en uppdatering när klockan varit kopplad mot en Android? Någon annan som hämtat en uppdatering till sin?
Jag e oxå lite sugen på en klocka nu. En fundering bara, Det finns bara en huawei watch eller? Ganska stor skillnad på pris på svart/rostfria, skiljer det verkligen 1000kr på bara färgen? Iofs läderband på den svarta oxå, men ändå!