Fråga: Hur är det att filma/fota på en ny OP-modell?

Diskussion i 'OnePlus Allmänt' startad av Filikun, 12 jan 2020.

Taggar:
  1. Filikun

    Filikun Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2016
    Inlägg:
    218
    Mottagna gillanden:
    81
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    OnePlus 6T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    OnePlus 6T
    Jag sitter med en OP6T och kameran är ju verkligen inte den bästa. Filmar jag så får jag en fruktansvärd digital bildstabilisering som man blir sjösjuk av att titta på. Fotar man behöver man ju i princip köra gcam för att få ut något som liknar top-end mobilerna.

    Med höjda priser och bättre prestanda, hur bra filmar och fotar de nyare modellerna? Jag är lite sugen på att sikta på 8an när den kommer ut, men om kameran fortfarande inte håller måttet så får jag ju kolla på en Galaxy eller Pixel istället.
     
  2. Hedis21

    Hedis21 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2015
    Inlägg:
    124
    Mottagna gillanden:
    104
    Operatör:
    Combiq
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Combiq
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    ROM:
    Original
    Telefon 2:
    Xiaomi 11t pro
    Telefon 3:
    Mi Note 10
    Platta:
    Ipad
    Jag sitter med samma tankar som du, har de tagit sig i kragen eller är dom fortfarande sisådär trots mycket högre prislapp? Svårt att tro de då man inte ser någon som lägger upp exempelbilder utan att g-cam är med i leken eller att man redigerar bilderna.

    Jag kör op6 och jag är fortfarande nöjd med luren, men vill redan nu börja planera ev nästa mobil. Inväntar släppen av nya lurar och så får man se vad de kan bli.

    Jag har kört op I flera år å älskar snabbheten, flytet och enkelheten. Men.. De kanske är dags att se över alternativen och blicka mot andra.
     
    Filikun gillar detta.