1: Tom 2: Vädret 3: Alla spel 4: Homescreen: sms webläsare mail taskmanager 5: snabbinställningar för wifi bluetooth gps osv 6: Bookmarks 7: Tom
1. Tom 2. Mailwidget (jobbmailen) 3. SMS-widget. 4. Klocka, kalender, Gmail, Google Maps, phonebook, App organizers "All labels"-genväg 5. Switchers, Sticky Memo Widget, browser, musik, STHLM Travel, SD-kort, kamera, Market, Battery Widget 6. Bokmärken 7. Tom
Lite för mycket att skriva för mig men ladda hem swedish user manual från http://www.htc.com/se/faq_detail.aspx?p_id=283&act=um och börja vid sidan 40. Lycka till!
Vilken app använder du för att stänga av och på mobila nätverket? För den funktionen finns väl inte med som originalwidget?
Jo, den är orginal HTC-widget, tryck på pluset, välj HTC-widget, välj inställningar, välj mobilt nätverk
OT, men hur fixar ni bilderna på era lurar ?? ser ju inte ut som de e taget me kamera utan "Print Screenat" från dator...
Använder main för klocka/väder, ikoner, en skärm för SMS, en skärm för lite widgets och mer apps, sen en till för apps.. Så jag använder totalt fem, räcker gott med tre enligt mig om man vill köra vanilla android..
Vänster 1 - Tom Vänster 2 - SMS-widget Vänster 3 - E-post-widget Hemskärmen - Klockan som är där från start (med väder), Android-mapp (Butiken, Kalkylatorn, Inställningar och Meddelanden), Internet-mapp (E-post, Gmail, Google Maps, Google Sky Map, Google Talk, Webbläsaren, WiFi Buddy, YouTube), Personer-genväg och Multimedia-mapp (Album, Kamera, Musik, Videokamera) Höger 3 - WiFi (ON/OFF), Bluetooth (ON/OFF), Flygplan (ON/OFF), GPS (ON/OFF), Mobil (ON/OFF), Task Manager, Meridian, Spel-mapp och Favoritpersoner-widget. Höger 2 - Musik-widget och Facebook-widget Höger 1 - Tom
Börjar längst till vänster: 1: HTC:s twitter-widget 2: HTC:s mail-widget 3: HTC:s sms/meddelande-widget 4: Retro clock, retro date, den lilla kalender-widgeten från HTC, spotify-widgeten, kamera, klocka advanced taskkiller och den nya batteri-widgeten HTC kom med för ett litet tag sen 5:Wi-Fi- bluetooth- och mobilt nätverksknappar, spotify, album, butiken webbläsaren och röstinspelningsikoner samt även alla mina kontakter i HTC:s favoritkontakts-widget. 6:Bokmärken-widgeten från HTC ( den andra ) 7: Tom ( Hade HTC:s nya widget idag i tidigare men fick den ej att fungera )
1:ingenting 2:kalender 3:layar kooaba och andra nyttiga apps 4:väder klockan och lite apps 5multimedia tex rockklassiker 6ingenting just nu 7:inställningar och bakgrunds appar och net counter
Undrar också vad det är för batteri lås skärm du har? ^^ Standard, har bytt från bilder till text bara