Ensam i en 2a på typ 50kvadrat (köpes) sen November 2011 Hyrde den av kusin i ett år först innan jag fick stadigt jobb, tog ett lån på 40k och köpte den för ett sjukt kompispris >
Det har alltid varit 21 år om man inte tagit det via en skola. Sent from holodeck on Enterprise ncc-1701-E
Hyresrätt, 2:a på 65 kvadrat med fru och styvdotter. Lite trångt, men kan inte ändra på det just nu. 4780 kr/månad tror jag det är.
Är 16 år, studerar på gymnasienivå och bor i fristående villa. Flyttar förmodligen om drygt två år till egen lägenhet i Sthlm för att fortsätta studera.
25 rum? Då räcker inte 7000 till att betala endast elräkningen... Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
18 Bast bor i fristående Villa på runt 200 kvadrat med ganska stor trädgård. Bor med föräldrarna då jag fortfarande pluggar på gymnasiet i stan å inte har något jobb.. Tyvärr ingen fin utsikt så det är inte lönt med bilder
Bor själv i en 2a på 56m2 på The Hisingen Island. Pyntar 5167 i månaden, sedan så tillkommer el, försäkring och internet. Är 28 år.
Bostadsrätt, 4:a på knappt 100kvm. Med sambo och tre barn. Avgift med två garage ca 6000kr/mån + räntekostnader för lån på ca 1,5mkr. Skall bygga hus i Onsala ca tre mil söder om gbg som skall vara klart i juli nästa år. Skall bli sjukt nice med hus och stor tomt, typ 3500kvm. Bara att skicka ut ungarna.
23 år. Bor för tillfället hemma hos tjejens päron i hennes flickrum, trång men billigt. Letar aktivt efter en borätt med ett rimligt pris. Kan tillägga att det i Stockholm inte finns rimliga priser. Tidigare bodde vi en hyresetta på 41kvm med en hyra på 5600 i Hallonbergen strax utanför Stockholm i ett mindre trevligt hus. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2