Måste bara säga att jag är förvånad över att ingen här verkar ha telefonen med abonnemang utan alla har köpt den kontant eller på avbetalning. Abonnemangen är så pass bra idag så att det lönar sig inte att köpa telefonen kontant längre.
Jag själv har tre och är sjukt nöjd. Som exempel så får man en Desire/Legend/Galaxy S utan en krona i förhöjd avgift om man tar ett 399:- Pott abonnemang hos 3.
Man har alltså 399:- att använda hur man vill varje månad precis som på ett kontankort. Ringa, smsa, mmsa, surf, tillägstjänster ja allt dras från potten på 399:- och telefonen får man utan att betala ett öre extra.
Dom flesta ligger på ungefär 300:- i månaden idag på telefoni, då köper ändå väldigt många sina mobiler kontant också, alltså ännu en extra kostnad.
Det lönar sig att ha abonnemang!
Tillbaks till ämnet nu

Jag har nog aldrig fått frågan hur jag har råd med en Desire eller nån annan telefon för den delen heller. Det enda folk frågar är varför jag inte har en iPhone och fanboysen undrar vad det är som är bättre med en Desire än deras iPhone. Dom har ingen aning om vad Android är för något, och frihet att göra vad man vill med telefonen är ju så onödigt ändå.....
Click to expand...