Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal La Manon Classy Svart - SkalHuset.se Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Hybrid NX Matte Black - SkalHuset.se Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Rugged Armor Matte Black - SkalHuset.se
Fick hem NEO HYBRID och LIQUID AIR från Spiegen idag och dom är riktigt fina, känns betydligt bättre än Samsungs Silicon case. Rekommenderar båda 2.
Ringke Onyx Black. Liknande Spigens Rugged Armor men bättre känsla, inte lika halt. [emoji106] Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Tycker spigen bygger på så mycket så skillnaden upp till typ UAG är minimal. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Jag kör med samsung clear cover och så har jag fortfarande kvar skärmskyddet som var på vid leverans. Men har även en uppsättning med screen knight skärmskydd som väntar. Samsung Clear Cover för Samsung Galaxy S10 Plus - Transparent - Köp här | Teknikdelar.se
kör med dessa 2 Krusell Samsung Galaxy S10 Plus Skal Sandby Cover Stone - SkalHuset.se Krusell Samsung Galaxy S10 Plus Skal Broby Cover Grå - SkalHuset.se
Tycker LED VIEW väskan funkar galant. Har haft den sen S8+/S9+ och Note 9. Inga alls problem. Förstår inte vissa här som tycker de är inte bra??!
Har haft Clear View till mina tre senaste lurar och har inte fått några repor. Tack för info dock - ska vara uppmärksam.
Ser riktigt nice ut men alltså 50 dollar för ett skal? Inget jag hade vågat köpa utan att känna först.
Hade Pitaka på min iPhone X då jag gillade tanken på att jag kunde ha en trådlös laddare i bilen. I själva verket så laddade den lite då och då och var inte alls såpass bra som jag trodde. Nära en tusing för hela kitet var det absolut inte värt. Snyggt skal dock men skulle inte rekommendera det igen.