300-500 mb per månad, inget spotify men MYCKET surf! Dock avstår jag oftast från att titta på youtube och sådant över 3G.
Kan ju alltid inflika vad min flickvän konsumerar. Hon kollade www nån gång varannan dag, synkade allt och fick en räkning på 512:- datatrafik. Mängden? 33MB. Hon köpte sig ett datapaket för 29:-/månad.
Jag har slutat kolla men innan så använde jag runt 250MB/m. Strömmar inget men surfar lite och laddar ner mycket på Market.
Haha det låter ju som ett förmånligt ab hon hade innan Typ som när jag åkte till tyskland föra några veckor sedan, 35 kr mb. Jag stängde av datatrafiken ganska omgående Använder själv runt 2-300 mb max. Har offline playlists på spotify så blir inte så mkt stream över 3g, har wifi hemma, jobbet och flickvännen så blir inte mkt på en månad. Om jag nu använder 3g så är det oftast vanligt surf eller pocket empire ^^
Jag ligger strax under 1 GB/mån och då kör jag ändå en del wifi när jag är hemme eller på andra platser där jag har tillgång till det.
12 GB förra månaden, men det var bara för att jag var mellan riktiga bredband, så det blev en hel del tethering. Vanligtvis runt 1 GB.
3g watchdog kan du prova då Själv har jag inte kommit så långt ännu med 200mb/mån bör räcka för mig, använder 3g mest för att synca kalender/kontakter/mail osv.. sen in och surfa då och då.
<500 mb Då ingår surf, sync av allt som möjligt i textformat, en hel del kartor, market samt en del annat via dropbox.. Spotify syncar jag via wifi Har börjat köra tethering till datorn en del också men skulle det användandet öka så stiger trafiken rätt snabbt..
Lyssnar ganska så mycket på SR och RIX FM vilket gör att jag landar på 2,5GB/mån. Just SR streamar med rätt så bra kvalite så där drar det iväg rätt så snabbt.
Jag har gjort av med 167 MB hittills den här månaden (men jag är lite osäker på när jag flashade in den ROM jag kör nu, det var nog inte före månadsskiftet). Sen har jag ju tänkt köra WiFi tether framöver och då lär det ju rinna iväg rätt bra.
Jag skulle rekommendera NetCounter ifrån App market. Den använder jag. Sedan jag fick min HTC Legend har jag förbrukat: 149.43Mb - 3G 90.78 - Wi-fi Jag har tillgång till wifi så fort jag börjar närma mig min lägenhet och medans jag går runt i lägenheten så håller den sig till wifi och så fort jag kommer utom räckhåll så går den tillbaka på 3G. Men hade jag inte haft trådlöst routermodem så skulle det ligga på 240.21 hittills denna månaden och det är 10 dagar kvar på den. :-D Jag valde surfplus för att jag inte skulle riskera att åka på någon dyr datatrafik-räkning en vacker månad. Min nuvarande lärlingsplats kommer kräva mycket GPS/Navigon/Google Maps/Eniro och så.
Den data du ser i Tele2 appen är för den månad du är inne på sedan senaste räkning. så om du kollar dagen innan räkningen nollställs så vet du. Det går även att beställa faktura med specifikation från Tele 2 men detta kostar extra har jag för mig.. typ 29 kr per faktura eller något sådant!
Denna månad som varit enligt NetCounter Cell 106,23 Wi-Fi 52,34 Vad fan gör ni när ni ligger på 1gig +? :O!!