Hur mycket laggar Snapchat på din Android telefon 1-10

Diskussion i 'Skräp' startad av Oceanic, 31 jan 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 397
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Jag använder Huawei Mate 8, jag upplever att den sväljer alla appar och nästan alla spel utan större problem, men snapchat är en total katastrof, något mer laggigt får man leta efter, jag har svårt att tänka mig att det kan vara lika jävligt på andra telefoner men det är fortfarande konstigt med en annars så snabb telefon.

    Senaste uppdeteringen med ny gränsnittet har gjort saker och ting ännu värre nu.

    jag gillar inte snapchat och jag har aldrig gjort det heller, jag använder enbart för att kolla storys, men jag tycker tex at den ej är duglig för annat än det, tex chat funktionen är ju sjukt odudlig, ändå fortsätter folk använda denna skiten ?

    Enligt mig är det den kvinnliga delen av befolkningen som driver på populäriteten av snapchat känns mest som vi killar tvingas använda skiten för att det är där alla tjejer hänger. Snapchat skapades dock för att fylla ett behov och ett växande problem i dagens samhälle och sociala medier, det blir mer och mer populärt att posta på snapchat, för allt försvinner inom 24 timmar, man behöver inte stå för något man gör, om man är ful på någon bild eller gör något dumt något så är den borta dagen efter och allt är glömt. lägger man ut det på facebook under en längre tid så får man kanske diverse jobbiga komenterar osv, jag förstår behovet av snapchat, men själva appen är sjukgt dålig på alla sätt. Ja, dom var först ut med filter på det sättet, men det känns som folk på sistonde har börjat använde mindre och mindre filter takolov, för det har länge kännts som så fort ett nytt filter kommer ut ska folk leka med det tills det kommer ut ett nytt.. jag själv har tröttnat på alla filter, det är kul ibland men inte hela tiden-

    Jag önskar en långsam död för snapchat, jag hatar det det är bra att konurrenter får liknande funktioner för snapchat är sjukt rörigt och laggigt, och åt helvete mkt bloat! och reklam! Jag kan inte förstå varför folk älskar denna app så mkt.

    EN anledningen är dock att Snapchat är bra mkt bättre för iphone, och vad jag sett från kompisar sår är det även mindre bloat på iphone versionen, och det laggar inte, så har man en iphone blir det mer begripligt att folk vill använda detta skräp, men för android är det dessvärre en katastrof. Jag hoppas fler känner samma som mig.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.