Hur nöjd är du med din X10 mini?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av rina., 24 nov 2010.

?

Hur nöjd är du med din mini/pro?

1. Mycket nöjd, bästa köpet.

51 röst(er)
    48,6%
  2. Lagom nöjd, stör mig på vissa saker.

40 röst(er)
    38,1%
  3. Inte så nöjd, var inte som jag tänkt mig.

6 röst(er)
    5,7%
  4. Funderar på att slänga den i väggen.

8 röst(er)
    7,6%
  1. diordnA

diordnA Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

# random siffror raderas ur random telefonnummer i telefonboken lite då och då
    # alarmet funkar när det vill vilket inte alltid är när jag vill
    # vibratorn går igång helt random, gärna mitt i natten (det kompenserar väl för alarmet skulle jag tro :P)
    # ringsignalen går tillbaka till originalsignalen ibland
    # det händer att det skickas upptagetton när man drar i svara-slidern
    # när man klickar på en smsmotifiering i rullgardinen kan man hamna i en helt annan tråd i smsappen

Det där är dom mest störiga buggarna jag har haft, sen vet jag inte vilka du har haft.

På fråga nummer två så måste jag svara med en motfråga: Varför skulle jag vilja diskutera problem med X10Mini på ett aJjfån-forum istället för i tråden som heter "Hur nöjd är du med din X10 Mini?" på landets största Androidforum?

2. sjukperro

sjukperro Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

skumt, min telefon är i stort sett buggfri, enda jag kan komma på är att ibland måste man dra flera ggr i fliken för att byta bokstav när man skriver sms:cool:

nä, men då du har varit å gnällt i flera olika trådar på hur dålig din x10 är och hur bra din ifån är så känns det som en bättre plan å lurka runt på nån ifån sida och prata om hur bra den är;)

3. diordnA

diordnA Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Så om DU är glad och nöjd med din telefon ska alla avvikande åsikter yttras någonstans där DU inte läser? Skulle det sticka mindre i ögonen på DIG om jag istället refererar till min lya lur som den fantastiska Ericsson 628? Får jag ens ta del i diskussioner här om jag inte anser att telefonen som DU (och jag) äger är bäst i hela världen och lite till?
    Bli medlem eller för att visa innehållet!

4. imbee

imbee Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

lol, chill.

5. sjukperro

sjukperro Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

haha att du ens ids:P tycker bara det är lite skumt att varje inlägg du gjort som jag har sett så har det stått typ "min x10 suger, SE är värdekasst å min iphone är bäst.." känns bara som att det börjar bli lite enformigt