Köpte mej en LG-Optimus 2x för ca 2 veckor sedan som såldes och bytte till Arcen för 2 dagar sedan.
Det jag hakar upp mej på när det gäller Arcen så är det :
-Uttaget för hörlurarna som sitter på sidan istället för rakt upp(troligen gick dom på droger den dagen dom beslutade detta)
-Statusleden som sitter vid USB porten(passade nog på att fixa detta samma glada dag som uttaget för hörlurarna blev klubbat)
-De
tre knapparna i botten på telefonen som känns lite veka på nå vis
-Skulle ha varit gorilla glas på fronten
-Hela telefonen känns lite plastig men det beror nog på den glatta ytan
-Mediaspelare skulle ha kunnat spela upp divx/xvid så man slipper konvertera.
Trotts dessa små detaljer som man lätt kan leva med så är detta en mycket bra,snabb med hygglig batteritid och framför allt otroligt snygg mobil som jag är mycket nöjd med.
LG-Optimus 2x ger en mycket högre kvalitets kännsla när man tar och håller i mobilen och när man leker med appar å spel går det riktigt fort men slukar mer batteri än vad en törstig a-lagare sveper bira en varm sommardag.
Det jag inte gillade med LGn var kameran som ger ljusa bilder med dålig färgåtergivning och batteriet som skulle ha haft mer kraft vilket gjorde att jag inte ville ha den kvar.Inte så kul att släpa runt på laddaren jämt.
Android är helt nytt för mej eftersom jag kommer från Iphone träsket men väljer ändå SE Arcen före alla andra märken i dagsläget trotts att jag är en SE hatare!
Luren får helt enkelt 4,5 av 5 i betyg av mej.
Click to expand...