Gå in till en tre butik och köp en hox med abonnemang på 24 månader. Kolla inte på lådan om det är rev. 2. När du kommer hem och upptäcker alla felen. Då kan vi börja snacka.
Du får skapa din egen erfarenhet av tre, du verkar ha; ingen alls.
Jag kan relatera till samtliga punkter som jag sparade i din quote.
* rutin.
Tre butiken i Karlskrona ringde vi till. De sa; ja jo visst. Kom in i morgon bitti så ordnar vi det.
-Det handlade om att jag utan vidare kunde lämna tillbaka produkten och riva kontraktet.
Nästa morgon, nej. Chefen satte stopp för det
Jag raderade ett par rader, men därtill kan "lova" räknas till. De lovar och lovar påståenden som ingen vill ta del utav eller kommentera när du träffas ögon mot ögon.
Här hade de otäcka attityderna inte börjat ännu. Men chefen antogs vara på möte. Jag fick återkomma om en timme. En timme senare ville chefen inte träffa mig. Butikspersonalen sade att denne person inte ännu var klar ... och var upptagen. Hur pass upptagen kan en chef vara i en liten stad som heter Karlskrona i Södra sverige som även Kallas Dasseborg, känt från TV-serien Dr.Mugg?
Värt att nämna var att den dagen hade de tre kunder mellan klockan tio och fyra på eftermiddagen, jag, en utländsk man som inte fick starta abonnemang för att han hade inget svenskt pass och en äldre man som fick sin iphone att hamna i en bootloop.
*likvärdig produkt. När jag i Karlskrona lämnade in telefonen fick jag en INQ telefon som var sönderrepad och hade en söndrig högtalare, kass batteritid. Och de hade ett helt skåp fullt med dessa telefonerna.
Min telefon skulle inte skickas till Anovo i Kristinehamn utan till London, fråga mig inte varför.
*Häva köpet, försök inte.. ... krävs inte vidare diskussion hur tre handskas med denna frågan.
*pengar för besväret, du hamnar hos lindorff inkassoföretag. Jag fick falska påståenden om att mina goodwills var obetalda räkningar. Med samarbete med min bank satte vi dit dem på bar gärning och de kunde inte längre hävda att jag är en oduglig kund som inte har pengar att betala mina räkningar!
Det hände inte en eller två gånger, goodwillen fick jag godkänd i december år 2011 och fem- sex gånger fick jag brev och samtal om att jag inte betalat räkningarna, och det gällde samma goodwill gång på gång som ingen kunde bekräfta.
*"om jag nu skulle jobbat på 3 skulle jag inte vilja ta i er med tång" det är faktum de själva som börjar med den elaka attityden. Vi kunde, så som jag har haft ett väldigt långt tålamod. Men det är faktum inte jag som kund som startade den elaka hot- liknande inställningen för att någonting skall bli gjort.
Jag har mer att säga, jag har varit med om allt du kan tänka dig med denna operatören.
Click to expand...