När köpte du den får man fråga? Yes jag kollar google checkout endast. Borde man inte kunna ringa och ändra till lite lyxigare frakt mot en slant. Jag vill helst ha min igår om de kan ordna det?
Det lär ju bara gälla för folk boende inom UK.. Skulle de få hit min Hero idag så ska jag banne mig bjuda dig på din Tidigast fredag säger min spåkula!
Jag tog för givet att de menade att alla Heros skickas från dem idag, inte att de kommer fram idag. Jag sade att jag just beställt och han försäkrade att alla skulle skickas. Frågan ställdes och besvarades strax innan jag postade mitt meddelande 14:40. Google Checkout säger dock fortfarande att min inte skickats och jag har inte fått något trackingnummer.
Estimated delivery: Jul 30, 2009 by 6:00 PM När jag avbeställt hos eXpansys de ringde och sa att de kunde ge 5% rabatt om jag ändrade mig... det gick inte Det har inte varit så mycket jobb idag, och mycket F5, det stämmer Tipsa brittiskt-svenskt reseadaptor från Clas Ohlsson, 39:- laddaren kommer säkert med 3-pin propp.
Verkligen, hmm hur var det med de där dokumenten jag skulle uppdatera idag... Man kan ju alltid ändra sig, tar det i morgon Känner mig som Alfons Åberg, ska bara trycka F5 och se om det kommit upp något nytt..
När får ni "Estimated Delivery" ? Det står min Google Checkout att de har skickat den, men inget nummer eller så...Tänk om jag får den innan helgen!!!!
Efter ett tag man får ett mail i Google Checkout från FedEx, estimated delivery finns på det plus tracking number.
Puh... jag fick mitt mail från FedEx tillslut... den är i rull:d Estimated delivery Jul 31, 2009 by 6:00 PM Details Jul 29, 2009 14:52 Picked up WELLINGBOROUGH GB Tänker jag lite sunt så kommer den knappast innan helgen. FedEx anlitar väl nåt annat företag i Sverige... Här i Gävle regionen har jag mest sett DHL bilar... och DHL är inga blixtar precis.. Well well.. vi får se..
Fedex brukar vara ganska snabba om man inte ska tulla, då vill de ofta krångla. Men de har alltid kört själva hela vägen fram till dörren då jag använt deras tjänster. Själv har jag nu fått meddelandet att min Hero skickats, men inget från FedEx ännu.
FedEx finns i sverige också och kör ut paketen själva , det gjorde dom iaf när jag beställde en sak som levererades med dom för en månad sen.