La en beställning med. Undrar om det finns någon chans att den skickas idag och att jag i så fall får den innan helgen. Skulle vara riktigt najs! Står som ej skickad än så länge dock....
Vanlig HTC laddare bör fungera, gjorde det för min HTC dream (import från US) när jag skaffade den. Om man känner att man inte vill kladda med adapter Why no bronze version from Handtec? >.<
Jul 29, 2009 4:56 PM Left FedEx origin facility WELLINGBOROUGH GB Soon my precious, soon... Just got an SMS from FedEx too, clever people.
Även om det är engelsk plugg i laddaren så bör det väl gå att ladda från datorn tills man skaffat en plugg/trafo med USB uttag? (precis som orginalet är)
Fick ett separat mail från FedEX om att paketet ska komma imorgon (30 July) 6.00 PM Betyder det att jag måste vara hemma 24/7? Har utsatts en gång för att de plingar på klockan 8 på morgonen en gång när det väldigt tydligt stog 17.00, aja, bara jag får den innan helgen blir jag lyrisk
Du bör nog se till att hålla dig hemma hela dagen, ja, såvida de inte är vänliga nog att ringa straxt innan de levererar, så att du hinner ta dig hem från jobbet eller var du nu befinner dig. visst, det står "6.00 PM", men det vet jag inte om man kan lita på. Vore trist att ta det för givet och sedan missa leveransen.
Grattis, bara att hålla sig hemma på eftermiddan... Får man fråga när du la din beställning? Min lades tydligen: 28 jul 2009 16:13 GMT+02.00 ... själv så vill jag minnas att det var runt 13.00 tiden Jag antar att du bor i Stockholm iom att du får den så snabbt?
Tack Fel!, jag bor i Göteborg, vilket är mer logiskt då det är 6-7 timmar närmare med en tjock FedEx lastbil Ja la ordern kl 14.30 här hemma, så de blir väl runt 13.30 i England.
Om man gav de en mobil nummer för man: "Vi förväntar oss ett paket till dig i dagarna. V.g ring oss om du inte kommer att vara hemma på tel 0200-252252" Så kanske du kan ringa de och kommer överens om en tid?
Nämen, se på fan... Min lilla vita Hero är i Sverige, gick från England igår, via Frankrike inatt och är nu på sorteringen i Arlanda. FedEx verkar så här långt vara grymt snabba.
Någon som vet om FedEx ringer innan leverans och kollar om man är hemma ? Tänkte eftersom telefonen redan är i stockholm, om den skulle bli levererad idag när jag inte är hemma.
Jag förmodar att du kommer "börja känna dig lite krasslig" efter lunch och ta ledigt resten av dagen.