Fan! Den landa på Hisingen kl 09.30 och "redo för avlämning". Nu har det gått två timmar och jag undrar var den är, speciellt när det med bil tar 15 min från mig till Hisingen!! ahh Dagens i-landsproblem!!!!
Min lämnade Hisingsbacka vid tiotiden och vid tolv ringde budet och meddelade att han kommer ca 14:30. Nu jobbar jag hemifrån eftersom Fedex telefontomtar bestämt hävdar att det inte går att kontakta buden alls när de håller på att köra ut - tydligen hade han en telefon ändå. Jaja, better safe than sorry.
Handtec är en pålitlig sida som det verkar? Om någon fått era telefoner, vilka språk är inbakade? Hur gör man med T9? Laddar ner svensk ordlista? Finns ÅÄÖ? Eller är det som på iPhone, att man håller ner A för fler alternativ?
Jag fick min från handtec, engelska franska spanska är språken som finns. T9 finns, skriver du ett tag på svenska vänjer sig telefonen och föreslår de orden sedan. Japp man håller ned A
Jag köpte från king of gadgets, och de körde tydligen snigelpost. Mitt packet skickades i går och men verkar inte ha skeppats någonstans.. de har inte skrivit något alls i trackern på royal mail
Har en funderingar över att beställa mobil från utlandet då jag aldrig gjort det. När den anländer, är det bara att sätta in sitt gammla kontantkort och den är "good to go"?
Är de inte SIM låsta så ska det gå... Iaf Heron från Handtec (och alla andra europeiska leverantörer som säljer olåsta Heroes)
Fick en leather pouch, billaddare och screen protectors. Inte alls dåligt! Men nu jag måste klura ut värför jag inte kan få igång Market...
Är det någon här på forumet som vet vad det är fär skillnad på en Hero levererad av Katshing och en som kommer från eXpansys?
OK! Vad får man för 189:- ;-) eXpansys produkt annonseras som engelsk vilket inte Katshings gör. Kan det vara någon skillnad i mjukvaran?
vad otålig man blir när man väntar på någon pryl fortfarande inte fått ett mail från fedex , 12h sen fick statusen skickad . Men det är väl bara att vänta tills imorgon så lär det väl komma något mail