fortfarande inte fått någon spårningsnummer väntar dock på svar men inte fått någon från handtec's support .
Noooes! Fick nyss höra att FedEx slarvat bort mitt paket! De ska försöka "åtgärda" problemet. Fan. *behöver tröst (helst i hjälteformat)*
Har dehär medelandet från fedex: Aug 2, 2009 00:21 Departed FedEx location PARIS FR. Estimated delivery Aug 4, 2009 by 6:00 PM KOmmer dom ringa innan dom levererar eller ska man sitta hemma o vänta hela dan?
Läste i en annan tråd på Magicavdelningen om nån typ som behövde en andra vägguttagsladdare men har ändå inte riktigt fått klarhet i ämnet laddare. Vad använder ni som fått era från handtec för att ladda dem? -Kör ni usb via datorn? -Har ni kanske brittiska vägguttag? -Köpt en original htc-laddare för dyra pengar? -Köpts en universalladdare från ex Clas Ohlson? Och gäller garantin om man använder en sån laddare, man kanske bränner batteriet med en 2 Ampere laddare eller nåt. Jag har alltså beställt en Hero från handtec idag och även skickat efter ett litet minneskort från Redars, men en sladd kanske skulle vara kul att ha till i övermorgon eller när nu min lilla ögonsten har planerat att landa här. Grattis till er som har fått tag i en och tack för eventuella svar
TC E100 (reseladdare) fungerar finfint till alla HTC-telefoner med extUSB. Jag kör en sådan till min Dream, och den fungerar finfint även till Magic. Ser ingen anledning till att den inte skulle fungera till Hero också då de kräver precis samma input. Kostar 139 kr på Webhallen.
Naä, helt plötsligt försvann leveransdatumet från FedEx webbsida och mobilen stod kvar i Stockholm, enligt samma sida. Samtidigt var leveransen en vardag försenad (skulle kommit i fredags). Så, det fick mig att ringa (OCH TUR DET!)... De sa att det visst var nåt konstigt och att de skulle ringa upp ca en timme senare. Senare fick jag höra att mobilen faktiskt redan var i min stad, hos personen som kör ut paketen, trots att det stod att den var i Stockholm! Den hade visst "fastnat" där, på nåt sätt. Så, de sa att jag skulle få den lite senare! ...och här är den! :rolleyes:
okej nice för mig står de att den ska komma imorn så bara vänta o se blir dock lite fundersam över varför de står Lämnat FedEx-kontor Paris, sen under transport sen samma sak igen Lämnat FedEx-kontor Paris..
Oj, Paris! Då tar det garanterat minst 3 dagar till! Alla telefoner tar vägen förbi Paris, så gjorde även min.
frågan e om dom är kvar där.. eftersom de står: Lämnat FedEx-kontor Paris -> undertransport -> Lämnat FedEx-kontor Paris.. och min beräknade leveranstid står till imorn och de går enligt schema står de på sidan iaf
Du såg inte texten under: Oj, Paris! Då tar det garanterat minst 3 dagar till! Du lär få den i morgon.
Jag kör via USB uttaget i min mac, fungerar klockrent. Jag har dessutom en Palm Tungsten C reseladdare som har svensk stickpropp med usb-uttag, som dessutom är smidigare än HTC's. Laddaren finns på jobbet, ska plocka hem den och använda framöver.
Jag fick min idag med och jag tycker inte att den är så snabb! Lite besviken. Jag testade trådlösa nätet hemma hos mig och det gick "ok". Tycker att min telefon blir slöare och slöare...