I lager i UK

Diskussion i 'Hero' startad av DrT, 28 jul 2009.

1. wigtor

wigtor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Pixel 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Pixel 4
    Min telefon ligger på CARGO CITY SE och har statusen: Customer not available or business closed
    Det betyder att jag får den imorgon eller?

2. Silvercliff

Silvercliff Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Jag köpte min Hero från Handtec.

Ni andra som köpt era telefoner från UK/Handtec, får ni svenska ordförslag när ni skriver på Herons originaltangentbord? Jag vill helst inte köra Scandinavian Keyboard eftersom jag gillar originaltangentbordet.

En fråga till - använder ni det skärmskydd som följde med i Handtecs paket? Jag provade det ett tag men upplevde det som att det blev mer flottigt än utan. Alltså, Herons skärm var väldigt lätt att torka av, lättare än skärmskyddet.

3. sixpackbud

sixpackbud Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade svenska ordförslag tills jag gjorde en "factory reset". Sedan har det varit omöjligt att få tillbaka. Läste på xda om ett par andra personer där samma sak inträffat. jag kör nu scandinavian keyboard i väntan på att HTC släpper någon officiell uppdatering.

4. Silvercliff

Silvercliff Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Aj aj aj! Jag har också gjort en factory reset, den gjorde jag för att jag inte kunde komma in på Market. Fick problem vid registreringen av Google-konto och läste att det kunde vara idé att göra den registreringen direkt vid första uppstart. Factory reset:en löste mitt problem med att komma in på Market, men det hade alltså antagligen sidoeffekten att svenska ordförslag försvann...

Last edited: 18 aug 2009