Hej, Idag kom en återbetalning från newfrog, det verkar som att dem inte hade något att skicka. Får se om jag jagar rätt på en ny säljare eller om jag bara väntar på nästa hype Ni som fått era, lever dem upp till förväntningarna? MVH Mhisha.
Fick pengarna återbetalade från 2 eBay säljare nu. Valde att köpa original airpods från Svensk butik nu istället.
Vill bara inflika lite då jag har AirPods men beställde även dessa för att jämföra, sen får flickvännen ta dom haha. Alltså man märker stor skillnad i ljud mellan Airpodsen och dessa, där airpodsen har ett mycket klarare och fylligare ljud, dessa i10 känns lite mer matta på något sätt, inte alls lika klart och fylligt ljud. Dock är det en riktigt bra kopia för dom pengarna och har man aldrig kunnat jämföra med airpods så kommer man bli nöjd med ljudet.
Tjena! Jag beställde från en säljare på Aliexpress, de har dock inte blivit skickade än så vi får se. De har blivit populära i sistonde. Jag pratade med en säljare på Aliexpress och han sa att fabriken hinner inte ens med. Kommer uppdatera er när de kommer.
Tror batteritiden är 1-1.5 timme. Så lite lägre än andra budgetlutar. Ganska mycket lägre än Airpods. Hade varit bra om man fick ut 2.5 timmar iaf. View: https://www.youtube.com/watch?v=xvVdpqu1320
Hej alla någon som kan hjälpa mig. Fick hem mina i10tws och när jag ringer så är det konstigt ljud i bakgrunden så den person kan knappt höra mig. Vad kan jag göra ?
Köpte i10 till ungarna precis från Geekbuying som har dessa på EU lager för drygt 200 kr med frakt. Leveranstid var tre fyra dagar. Jag är väldigt imponerad över ljudet, jag hade inga förväntningar i denna prisklass, men de låter faktiskt riktigt bra med bra basåtergivning. Valde i10 över andra tws modeller då dessa ska ha bättre ljud med framförallt bättre bas om man får tro random reviews. i10 har haft USB-C vilket jag hade föredragit, de nya modellerna har lighting kontakt, så nu får u garna släpa på en apple-pryl, vilket känns onödigt och på gränsen till förnedrande, haha!