Innan JM1 hade jag: PDA : I9000XXJF3 PHONE : I9000XXJF3 CSC : I9000OXAJF3 Har du kollat så att du kör den senaste versionen av Kies? Jag kör 1.5.1.10074_2
Ok. Har du inte kernel 1.2 inlagd? Isf. kunde du ju lägga in den och bräcka 3k med enkelhet i quadrant.
Det är samma som finns i nyköpta lurar sen några veckor tillbaks. Småfix, inget större laggfix tyvärr. Men svensk swype och det där. Kan någon säga om GPS blir bättr EDIT: Enligt en quadrant-score så verkar det vara rätt mycket ändringar? Pic plz.
Hört uttrycket "håll dig till ämnet" någon gång? Din fråga är ju inte relaterad till tråden alls... Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Finns någon lösning för oss som fuckade luren med första lag-fixen, installerade ryska JM5 och nu vill ha en original-FW?
Fungerar det om jag tar backup på min ny-fabriksåterställda telefon och skickar till den här personen? Det enda som inte finns med från stock är root/su Det är den senaste skeppningens FW på den, PDA XWJM2 PHONE XXJM1 CSC XEEJM1
Jag är med intresserad av denna Suttit på JF3 sedan releasedate utan några uppdateringar nu, det är aningen frustrerande
Samma här... o snart kommer ju FroYo ut... undrar om vi hinner få uppdatering till 2.1 innan 2.2 kommer ut... vet inte riktigt vad som dröjer just nu... SGS skeppas med nyare firmwares o tydligen får vissa uppdatering via Kies...
Ska bara köra en backup då på den utan installerade appar. Jäkligt stor skillnad på backupsen jag har. Första jag tog låg på 1.52GB medan den nya låg på endast ~300mb. Är Navigon boven möjligtvis? Länk till megaupload kommer.
http://www.megaupload.com/?d=8QU95I1P Där har vi länken till min backup. SU finns installerad från start för den försvann inte i fabriksåterställningen, jag använde ROM Manager om det spelar någon roll.