Någon som har lagt in en 604 rom på 601-enheten och fått det att fungera (utom 3G då givetvis)? Om det går, vilket jag misstänker, kommer då enheten att identifiera sig själv som en 604 för framtida OTA-uppdateringar? Jag började nämligen om med Retail Europe versionen för 3G igår, och gick igenom 3.0.1, 3.1 och 3.2. Sedan tog det stopp, ingen 4 tillgänglig. Märkligt eftersom andra säger sig ha fått sin OTA under de gångna veckorna. Anledningen till att jag gick tillbaka var att EOS 3 (nighly) var liiite för instabil, spontana reboots och andra små glitchar.
Jag rullade tillbaks till Stock i torsdag. Precis som du så kom uppdateringarna fram till 3.2 direkt efter uppstart. Tre dagar senare, i söndags, så dök 4.0.4 upp. Så ge det hela ett par dagar. På Motorolas supportforum har de gått ut med info om att de kör en gradvis utrullning.
Attans,saknar verkligen när man kunde strömma svt-play i hd. Hoppades att officiell ics skulle fixa det:-( Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Jag tog tjuren vid hornen och gjorde en full nandroid backup och flashade sedan in 604 mjukvaran. Gick som sagt tillbaka till 3.0.1 och har nu gjort 2 omstarter med uppdateringar. Är nu på 3.2.1, och Windows installerade nyss nya drivisar för MZ604, vilket tyder på att plattan faktiskt tror att den är en WiFi-only enhet. Vi får se om jag flyger vidare med 4.0.4 och 4.1.1 ... stand by Edit: Fick nu IML77 (4.0.3) och ytterligare en update är på väg ner, gissar på 4.0.4 Edit 2: Jajamän, nu är 4.1.1 på väg ner, så plattan har tydligen bytt identitet till en 604 burk. Gott!
Ställer en fråga ang min sambos Xoom 2 (media edition) och ICS: När kommer den till alla? Ni som har fått den, gjorde ni något speciellt? Jag har redan kollat under Updates i inställningarna. Hon är lite inne på att lämna tillbaka Xoomen om det inte kommer en uppdatering snart- vore lite kul att åtminstone få prova ICS och se hur den funkar då.