ICS finns som många redan sagt tidigare ute sedan länge - bara att ladda ner & installera. Det kommer ingen mer updatering från Samsung, det är jag övertygad om! Apple dödade tyvärr den här fantastiska plattan :-( --- Sent a long time ago from a Galaxy far far away using Tapatalk HD
Enligt sammobile så finns den specifika nee versionen på kies nu! Håller på och uppgraderar och ska strax testa om det stämmer - det skulle väldigt skönt. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Det tog en lång stund att ladda ner och installera.... Android 4.0.4 P6800XXLPW Verkar funka fint :sly: Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Det ryktas om att vår tablet kommer att få JB till sommaren. Själv kör jag Paranoid Android 4.2.2 Swiftly written with magic flow
Den har jag haft ett tag på nexusen :-) men 7.7:ans skärm är ju så fantastisk... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Någon som har provat den här uppdateringen som finns på http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-P6800&pcode=NEE ? P6800XXLQD_P6800OXXLQ9 Den jag har nu heter P6800XXLQ1