Även jag har nu uppdaterat, skeptiskt som jag va :-). Inga problem alls än så länge, grymt bra flyt i telefonen, inget som helst lagg har jag märkt än så länge. Jag gjorde en uppdatering inkl återställning via update service, ville inte chansa på att få problem om jag inte återställde. Lite jobbigt att lägga tillbaka allt man byggt om men å andra sidan var det säkert en välbehövlig rensning.
Nu kan jag själv svara på hur det fungerar med exchange mail. Det fungerar ganska bra. Som default låser den direkt när skärmen slocknar, man kan inte ha en slider som unlock utan man måste ha pinkod. Det finns dock en inställning så man kan ändra upp till 30 min innan pinkodslåset går in men under den tiden är inte skärmen riktigt låst utan den vaknar genom att tex trycka på volymknapparna eller on/off. Det spelar ju egentligen ingen roll då telefonen saknar andra hårdvaruknappar, risken att öppna telefon omedvetet är ju ganska liten.
Stock Dialern fungerar nu också riktigt bra, snabb som den ska vara. Upplevde inte det på GB och körde då exdialer
I övrigt en bra och lyckad uppdatering av Sony.
Skickat från Tapatalk 2
Last edited: Jun 27, 2012