Känner också att gamle DS börjar bli lite trött. Är dock osäker på om det kommer bli en Android nästa gång alltså... har börjat tröttna lite på OS:et. Vem vet, kanske det blir en "that-which-must-not-be-named".
Jag blir mer och mer fäst vid Android för varje minut, fortfarande. Alla de tillfällen då jag testat 'that which must not be named' har bara stärkt mig i min övertygelse... /Magnus
Äntligen en uppdatering på detta område! HTC har släppt en release map för samtliga enheter som ska få ICS. DS kommer få det i juni-juli (med andra ord slutet på juli...). Hela listan finnes här: http://www.technobuffalo.com/compan...etailed-timeline-of-when-phones-will-get-ics/
Det var nog dags ändå... Dock är det ju lite synd att det inte finns en självklar modell att uppgradera till från DZ. Fysiska tangentbord ser man inte var dag nuförtiden...
Ska uppgradera i januari när min bindningstid till Telia går ut så jag får allt vänta lite till Hoppas som fan på att HTC kommer med en ny skönhet med tangentbord lagom tills dess. Är dock ingen total dealbreaker om min nästa android inte har tangentbord, men det är ju jädrar så praktiskt Måste också vara HTC!
Så, då är vi i mitten av juni... Jag satsar på att vi har uppdateringen om exakt en månad, give or take ett par dagar.
Bra nyheter men ange gärna källan också tack! .. vänta nu var det Incredible S, ok grattis detta är forumet för Desire S
Ja, jag är medveten att det är forumet för DS, Men eftersom Incredible S och Desire S är i princip samma telefon och ICS för dem båda kommer ut nästan samtidigt så blir det ju en "update" för er också att ICS kommer inom kort.
Oh förlåt för segt svar ICS har redan börjat rulla ut för IncS för dem i kina, Japan Taiwan osv, Kontaktade även HTC för en vecka sen efter jag såg att ICS hade börjat rulla ut för IncS. Dem sa att det skulle inte ta så lång tid att den kommer till olåsta och unbrandade lurar. [OTA] ICS OTA in China!!!
Sådär kommer det alltid vara med brand-lurar. Vad är det du inte kan klara dig utan med ditt nuvarande op i luren som JB har? Sådant kanske jag skall tänka på när jag står i valet och kvalet att köpa en mobiltelefon. Vad behöver jag. Klarar jag mig utan framtida uppdateringar (bortsett bugg-fixar förstås) Jag köper inte en dator som är anpassad efter Windows 95 och blåser in Windows 7 enterprise på den heller liksom. Förstår inte ditt resonemang. Säg i affären nästa gång du skall köpa en mobil att "Jag vill ha den uppgraderingsbar i minst 10 framtida versioner av Android" Enkelt.
Två ord: Project Butter. Det som Android alltid varit sämst på kan nu eventuellt vara... vågar man säga det... fixat? Plus alla andra förbättringar som kommer med JB såklart. De nya notifications verkar helsköna exempelvis. Och ditt resonemang funkar inte riktigt. När jag köpte min Desire S räknade jag inte med mer än att även få nästa version av android, och mycket riktigt får jag ICS. Synd bara att det sker ungefär samtidigt som versionen efter den släpps. Jag klagar inte på att min DS inte får JB, jag klagar på att det tar så fruktansvärt lång tid för tillverkarna att komma ut med sina uppdateringar. Men jag antar jag får skylla mig själv som valde som jag gjorde.