Ok, jag stänger personligen aldrig av någonting på min tab så jag är nog en dålig referens
Samma sak gäller på min mobil, som även den får rulla på dygnet runt. Vill jag absolut inte bli störd mutar jag bara volymen. Men för att svara på din fråga så är det ju helt ologiskt att den skulle dra mera ström i FM. Länkade någon sida bakåt till en xda-tråd, och många där upplevde samma sak. Skumt som sjutton iaf, och det måste ju vara någon bugg helt klart.
Det svarta var väl det som kom med HC? Enda skillnaden på det som kommer med ICS, är att det är ett ljust tema, annars är det precis likadant. Men jag håller med om att det suger. Kör själv med SwiftKey för tablet, då det går att skriva med "tummarna", när man använder splitlayout.
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F12%2F09%2F06%2Fujupe7u4.jpg&hash=144d9e2d21ccef67dba9a6876ab31cbd)
Hinner sällan ladda min till max då jag tappat bort min originaladapter, vilket gör att den inte laddar fullt under en natt, och dessutom har jag bara wifi, och det skulle vara lite trist att inte kunna surfa under en dag el två
Kanske räcker att jämföra hur mycket den drar ur på en natt med, och utan wifi?
Skickat från min GT-P7510 via Tapatalk 2
Last edited: 5 september 2012