Tror inte det, jag laddade hem den och sen typ minuter senare var tråden borta. Så här heter filen: CM9_KANG_ICS_4.0.zip
Har samma namn men hur stor är din fil? För tyckte jag såg folk snacka om en ny länk innan tråden försvann. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Låter underbart... Hur är det med språk? Hur är det med alla funktioner? Hur funkar Mailen? Jag gillar ju samsungs exchangeklient... men är sjukt sugen på att få lite bättre ös i taben.
Tyckte mig läsa på XDA trådens första sida att kamera inte fungerade på denna. Någon som vet om det gäller båda fram och bak? Använder nämligen plattan med Skype en del så vill gärna att frontkameran funkar åtminstone. Skulle annars vara trevligt att köra in denna. Annars väntar jag in den riktiga versionen.
140 860 kB om man tittar i utforskaren i Windows. Tar man egenskaper så är den 144 240 532 byte i storlek & storlek på disk är den 144 240 640 byte.
Språk finns alla möjliga inklusive Svenska. Det mesta funkar nog hyggligt, jag har inte hittat något förutom kameran som inte funkar, nu har jag inte testat så länge iofs. Mailklient finns, jag har inte lag till något konto dock då jag kör gmail.
Förmodligen inte. Dels så finns det ingen telefon app, (kan man ju ladda hem). Och dels så är rommen utvecklad för 7510, dvs wifi plattan.
då är det nog inte samma för min är endast på 137 000 000 byte Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
självklart, men det får bli i morgon från jobbet på ngt sätt. I mellantiden kolla länken postad på förra sidan om det inte är den filen då? Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Nej den filen är lika stor som min. Din är mellan 3–7Mb större än den vi har. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Jag kan iaf bekräfta att det fungerar att lägga till ett exchange-konto utan problem, återstår att se hur synken funkar.
Nu är tråden uppe igen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=20716207 Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD