Jag hoppades ju på imorgon men det blir nog inte då, det var ju synd men risken är väl att när vi får den gnäller man för att det är så buggigt..... Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Googlade fram detta tex: http://androidcommunity.com/motorol...update-officially-rolling-out-today-20120118/
Vi är iallafall första tegra 2 plattan i sverige att få ics, motorola brukar suga på att uppdatera här uppe i kalla norden.
Fel, så vitt jag vet. ASUS har angett först skälet ovan, och därefter kineskt nyår som skäl för förseningen (dvs att det först var klart och hos google, och sen plötsligt var det inte klart för att ingenjörerna och programmerarna varit och firat in kinesiskt nyår. ASUS har varit grymma med uppdatering, buggfixar och kommunikation med sina kunder, men just i frågan ICS har ASUS inte hållit sini mitt tycke annars så höga standard.
Håller helt med - man var helt enkelt lite för het på gröten att börja prata om den. Jag tror också att man underskattade hur svårt det skulle vara att baka om ICS för gamla HC-plattor med ny kernel och allt runt omkring. Så länge det blir bra när den väl kommer så klagar jag inte - HC fungerar utmärkt redan idag och jag saknar egentligen ICS mer till min Huawei MediaPad.
Uppskjuten igen till mars: http://www.androidpolice.com/2012/0...er-again-now-pushed-back-to-as-late-as-march/ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Det dementeras åtminstone av Asus UK så man ska nog ta med en nypa salt. Jag tror inte man förutsåg hur mycket problem det skulle bli med ICS, hade den varit utan "stora buggar" på Prime så hade vi nog haft den även på TF101 för länge sedan - nu var det ju inte så tyvärr!
Jag tror inte man förutsåg hur mycket problem det skulle bli med ICS, hade den varit utan "stora buggar" på Prime så hade vi nog haft den även på TF101 för länge sedan - nu var det ju inte så tyvärr! Så primen har typ beta då? :-P
Hoppas verkligen att uppdateringen till ICS löser problemet med att webläsaren stänger ner hela tiden. Problemet blir större och större och nu är min transformer i stort sett omöjlig att surfa med :-(
Aja, tråkigt att det blir hela tiden uppskjutet, men men, man får verkligen hoppas då att de har fått bort en hel del buggar, så det inte är problem det första man märker för då är det riktigt dåligt.. Snart hinner man ju sälja och tröttna på sin transformer innan ics kommer..