Thank you! Får väl hoppas på att FM/RDS funkar i framtiden. Har kört TuneIn Pro i ett år redan, men ibland behöver jag vanlig radio. Sällsynt, men "bra att ha" om nätverket inte är tillgängligt.
Hej Okon! Du ska då följa denna guide för att få rätt version http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=30364320&postcount=26
Jag sitter på samma leak och kommer nog inte att byta. Är så pass nöjd. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
har också lagt märke till den buggen. dock är det bara vissa widgetar som inte dyker upp direkt. De flesta gör det utan problem, vissa verkar ta ett tag (telefon i viloläge?) och vissa kräver omstart
stötte på en stor bugg idag i ICS .41. Har man sync på (gmail, hotmail m.m.) och väljer att få aviseringar via ljud så fungerar inte ljudet helt sonika. Musik, YT m.m. ingenting. Stänger man av sync så fungerar ljudet igen. Prova det gärna och se hur det är för er, starta sync (synca gmail eller dylikt) och öppna sedan t.ex spotify och testa en låt.
Jag har märkt att ljudet försvinner ibland (media ljudet) men det har kommit tillbaka om jag gått ur appen och skruvat upp/ner volymen på ringsignal så jag är inte helt hundra på att det har med sync att göra för mig iaf. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Hejsan jag följde guiden på xda och jag hade den leakade versionen som nämns här men det gick inte för när jag försöker uppdatera från externt sd kort så börjar den men sen får jag massa fel och det står aborted så nu har jag ingen rom å kan bara komma in i recovery läget menyn med ap fastboot recovery osv. hur fixar jag detta? --------------------- Men nu kommer jag inte åt det interna minnet om jag inte formaterar det men har mina backup-filer där och allt annat så behöver hjälp med att komma åt det på något annat sätt......
Min RAZR blev extremt mycket långsammare efter ICS-uppateringen. Ingen annan som märkt av det? Någon som fixat problemet på något sätt? mvh
Nä, det har jag inte. Jag har så mycket anteckningar och liknande som jag måste spara undan. Är det medicinen tror du? mvh