Försökte idag titta på ifall telefonen gick att uppdatera Meny - Inställningar - Systemuppdateringar Innan har jag fått typ "Telefonen har redan den senaste mjukvaran" Och nu får jag "Sökning efter uppdatering är inte tillgänglig för tillfället. Försök igen senare" Kanske på gång för ICS då?!
Förmodligen inte. Enligt en läcka från Verizon så ska ics pushas den 21 maj. Sen har det väl tagit några veckor innan det kommer till oss efter att Verizon har släppt en uppdatering? http://www.reddit.com/r/Android/comments/stwkl/vzw_update_list_0424_ics_for_rezound_razrmaxx_and/
Kollar du några inlägg innan så säger tre "Motorola Razr - I början av maj" Så får hoppas att deras info stämmer bättre än "läckan" Men sen iaf testade jag uppdatera i fredags, har som dålig ovana nu att testa ofta. Men på bara ett par dagar har det ändrat sig, samma sak med sambons Razr.
mjo verkar alltid så att vi brukar få efter USA så om 21 maj stämmer så är det väl ungefär nägon vecka/dag efter det som vi får, men hoppas givetvis på innan :
Testar nu den kinesiska 4.0.4 romen som läckte ut för ett tag sedan. Den är i helt stabil och känns väldigt nära retail. Ganska omständig process att flasha och roota den men jädrar vad fint ICS är på Razr
Det börjar röra på sig, vissa tyskar med t-mobile har fått ota. Skickat från min Motorola RAZR via Tapatalk 2
Jo såg det också, får hoppas att de når oss också snart Edit: Om jag inte har helt fel så var det Tyskland som fick 2.3.6 först också
korkat fråga men måste, Hur byter jag till en låt exempel mp3 på min razr? (är inte alls för kunnig på telefoner. )
har redan börjat säljas på vissa håll. jag hämtar ut min från Posten idag (från Dustin!). Netonnet har redan sålt slut på sin första leverans, Katshing la upp den idag mfl.
Jag tänkte själv kköpa mig en beggad razer. Maxx eller ej spelar inte mig någon roll, men jag skall se till att hitta en med ics va? Tapatapatapa v2.0
Precis det som finns till våran RAZR. Nåja vi får se hur länge Motorola håller inne med ICS, snart är Q2 slut