Om jag går in på market och sedan fliken Sony Ericsson ser jag angry birds Rio utan kostnad. Laddar ner det just nu... Bara jag som ser detta eller? Kanske är någon demo? Edit: eller har det alltid varit gratis?
De är gratis hittills för att de är beta-versioner. Det är väl bara en tidsfråga innan de börjar kosta pengar.
Ok, då gjorde jag alla som tittade in i tråden på nytt besvikna ;D Ok spelar inte mig personligen någon större roll då jag inte tycker att det verkar vara ett särskilt roligt spel ändå .
Beta? Vart hitta du den informationen? Är isåfall väldigt lustigt att dom släppt 2 expansioner på en Beta. Anledningen till att de är gratis var väll för att betal-apps på market inte är tillgängligt i alla länder o de ville nå ut till så många som möjligt?
tjo köpte detta i dag än så länge är det riktigt kul! kostar 18kr men det är det värt! https://market.android.com/details?id=com.polarbit.tokitori&feature=search_result
kan jag snälla också få PMet? har just köpt playen och behöver bevisa för kärringen att jag fått något för pengarna iaf... haha
Vet ej. Dom bara liksom drog in det. någon som har något kul skvaller om kommande titlar? Saknar tekken 3 med tekken badboll. det var fan kung! Såg på gameloft store att det fanns några coola nya spel typ eternal legacy, hunted 2 och några till. undrar om det går att mappa in play knapparna på dom liren som om på en keyboardlur...?
Loggar du in på Gameloft via din telefon kommer du se vilka spel som är Xperia Play Optimized. Varken Eternal Legacy eller Dungeon Hunter 2 är det ännu (dock hoppas jag som fan på Dungeon Hunter 2). Det går iinte att mappa knappar i Gamelofts spel (du kan endast välja mellan vissa bestämda knappuppsättningar och är det ett spel som inte är för Xperia Play så kommer de fysiska knapparna inte att finnas).
oj tack igen liath! du har ju stenkoll på läget! jo jag hoppas på båda då jag älskar gamla goa rpg och även spel som dungeon hunter 2 som verkar påminna lite om diablo.
Vill inte verka "Leechig" men har beställt min xperia så tänkte höra om någon i playfamiljen skulle kunna tänka att skicka över detta pm som det snackats om Sent from my HTC Desire using Tapatalk