Så där blir det inte för mig. Jag har till söndagnatt på mig att välja och de spel som finns att välja på är: Dungeon hunter 2 Nova Avatar Assassins Creed Backstab Brothers in arms Eternal Legacy Värt att notera att jag fick detta erbjudande ENDAST om jag surfade in på deras sida via 3g. När jag prövade nyss med Wifi-uppkoppling hemma fick jag inget erbjudande överhuvudtaget. Då slog jag av Wifi och prövade 3g igen och då kom erbjudandet upp igen! Konstigt.
Jag har fått någon bugg på gameloft så jag har fått 3+ spel gratis utan att ha gjort något. det är inte köp 2 betala för 1 rean. Jag gick in på 9kr erbjudandet via 2g(E symbolen visas uppe i hörnet). och sedan trycker jag "köp 9kr" knappen och sen segar den, trycker jag igen på knappen står det att jag redan köpt spelet. men det konstiga är jag har inte förlorat några pengar på mobilen eller paypal.
Det enda jag vet är att Sony ericsson har ett erbjudande nu då man får 3 spel gratis från Gameloft. Kanske är det något sådant som spökar? Det finns en separat tråd för detta här på forumet.