Det finns en gäng Jerry mate så det är svårt att veta vilken som är du ;-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Så man kan lika gärna lägga ner väntan på mailet med invite? Eftersom de verkar posta dem på g+ så först till kvarn ska ta dem och som jag fattat det delar de ut till personer som bakar in logon i div bilder? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Släng upp en bild så kommer det en invite. Det tog inte många minuter innan inviten trillade in från att jag lagt upp den. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
En bild på ingresslogon, enlightmentlogon eller resistancelogon som du har gjort något kul med. Ja på g+, lite löjligt enligt min mening men det blir ju gratis reklam för spelet om alla postar bilder för att få invite och det är väl det som är meningen. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Posta offentligt, tagga med #ingress #ingressinvite +brandon badger +Joe philley +Anne beuttenmuller. (bara #ingress räckte för mig) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
kommer aldrig hända.. börja posta fan art till #ingress på g+ eller häng på irc och se om du hinner skriva in koden som postas snabbare än nån annan min gissning är nej
Fick min invite idag. Liten besvikelse att det verkar vara ett storstadsspel. Närmaste portal finns två mil bort i Göteborg...Eller har jag missat något? Kan jag placera ut egna portaler?
ja du kan ta bilder på kända monument, byggnader och sånt och dela till dom med en beskrivning fast om den kommer med vettefan, har skickat in ett antal sen nästan 2 veckor och inget har kommit upp än.
tar ni bilder och namnger och skickar in så tar det upp till 9 veckor.. normalt 2-3 veckor men kan ju tänka mig att pressen på dom som kollar igenom är HYFSAT stor nu när spelet är så stort i usa tex...