AAAAAAAAAAAArgh jag får psykbryt av sånt här. Samtidigt som det känns hål i huvudet att inte köpa nexus10 med tanke på att den har överlägsen hårdvara på så många fronter och är toppmodern (och dessutom antagligen till samma pris) så återstår några faktum:
1. Nexus10 går inte att få tag i. Antagligen inte före nyår. I bästa fall före februari.
2. Alla Nexus verkar ha gjorts i syfte att demostrera för andra vad som bör göras. Men för att inte konkurrera med tillverkarna så stryper de ofta sönder den lite (antar jag). För vad är annars orsaken till att inte ha med en SD-kort-läsare t.ex? Det är ju så dumt så tapeterna krullar sig.
3. Den brutala hårdvaran verkar mattas ut fullständigt av den löjligt höga upplösningen som verkar vara riktad enbart för att tysta crapple. Och bryr jag mig? Nej. Kommer jag njuta av den höga upplösningen? Ingen aning faktiskt. Har inte ens sett en ipad på nära håll med hög upplösning.
4. Pennan är ju grymt rolig. Antar jag
Innebär det alltså att man inte kan ladda plattjäveln hos en kompis utan att släpa med sig sin egen laddare? Pinsamt. Det är ju något jag hånat mina iphone-ägare med under alla år. Uah!
Ipad-style (uttalas gangnam style)
Det är oroväckande tyst i forumet här kring den härmodellen oxå om man jämgör med de olika Galaxy S telefonerna. Har den inte fallit i god jord hos hackarna?
Click to expand...