1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Inte visa exchenge-kontakter i "kontakter via dialern"?

Diskussion i 'Galaxy S9' startad av Lithodes, 29 mar 2020.

1. Lithodes

Lithodes Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Jag har ett "problem" som retar mig att jag inte kan få bort. Jag har på min S9 ett google-konto och ett exchange-konto. Det senare har jag bara för att kunna få in jobbets kalender i telefonen. Kontakter etc har jag ingen synk på.

När jag öppnar "Kontakter" så kan jag ställa in så att enbart mina google-kontakter syns. Jag antar att exchange-kontakterna synkats en gång när jag lade in kontot och sedan ligger kvar trots att jag inte synkar dem.

Men! Nu kommer mitt stör-moment, om ajg öppnar "Telefon" (dialern) och där trycker på kontakter så syns även mina exchenge-kontakter vilket stör mig. Jag vet att det är ett problem i paritet med "vilken champagne ska jag dricka på fredag respektive lördag till helgen" men jag skulle göra "få bort" exchange-kontakterna överallt så att säga.

Finns det något i inställningar som jag missar? Har jag gjort något dumt från början? Kör ingen root eller annat som gör avsteg från den smala Samsung-stigen i det här fallet.

Tack på förhand!