Invisible Shield/Mobilskydd/Fodral?

Diskussion i 'Hero' startad av peBBran, 8 okt 2009.

1. henrik_6

henrik_6 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    220

MINA ENHETER

Efter snart en vecka med skyddet har jag lite kommentarer.

Känner inte att Jag har tappat ngn känsla i skärmen och det skyddar bra. Men telefonen känns lite "B", eller billig nu (vet inte hur jag ska förklara det).
    Sen fastnar det lätt damm/fickludd i skarvarna runt om telefonen. Plus att jag har en vit Hero och har märkt på hörnorna att den blivit färgad av jeansen när jag har den i fickan. Tråkigt då den numera ser skitig ut.

Tror jag tar bort body-skyddet, låter skärm-skyddet sitta kvar och sen köper en väska istället.

"just my 2 cents"

2. frans

frans Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Hej nu har ja satt på mitt display skydd och efter några dagar tycker ja att det funkar bra gäller att man är noga när man sätter på det så det blir rakt och så märkte med att det har kommit några damkort bakom display skyddet men sånt är omöjligt att inte få men inga luftbubblor alls. Ja är nöjd märker som det sägs att det samlas damm i kanterna men bättre det en repor som har har på min gamla mobil.

3. tommyhome

tommyhome Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Telefon:
    Sony Xperia Z2

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z2
    Telefon 2:
    HTC One X
    Telefon 3:
    HTC Legend
    Kör en invisible shield på min Hero, tycker den e kanon, visst det blev annan känsla i skärmen men jag tycker den blev bättre, det är enklare att pricka små saker, då man gled mer över skärmen utan skydd, var klart enkelt att få på och vätskan som medföljde gjorde jobbet mycket bra. (ser att vissa har kommentarer om det, och normalt när man sätter på klisterlappar så har man diskmedel eller annat liknande under för att kunna flytta bort luftbubblor och göra finjusteringar om det hamnar fel, något som inte går utan, det sitter sedan minst lika hårt som om du inte använt något medel).