Alla har säkert spotify redan. Men om någon vill bytta en wave inbjudan mot spotify är det bara att hojta till. Jag har runt 15 spotify inbjudningar.
Hej hej. Samma här, sitter på 5 invites som jag inte har större nytta av. Om det är någon som vill ha så skicka ett pm med mailadress så fixar jag biffen. Wave On! /Per
Känns lite svinigt att lägga sin första post i en tiggartråd, men men... Får man lov att tigga en invajt av någon vänlig själ tro? Tack på förhand! [email protected] EDIT: Tusen tack Magnus!! Har inte fått något mail än, men vad jag har läst så kan det dröja ett tag innan den dimper ner. Fridens Liljor!
Om ngn vänlig själ kan skicka en inbjudan, så skulle jag vara väldigt tacksam. Pm mig, eller skicka till [email protected]
några kan PMa mig också så ni får några invites! jag skickar inte ut dem då vet jag inte vilka har fått sitt här i tråden.
Finns en hög med invites här också. Skicka PM med e-post så kommer det! För er som vill surfa på vågen med mig så är [email protected] ett säkert tips!