5'an. Flyter på bättre och bättre för varje beta hittills. Läst att 4'an ska vara lite laggig med iOS7.
Spotify kraschar varenda gång man sänker eller höjer volymen. Störande som fan och det kom först med beta 3. För övrigt är typ allt bättre.
Jag har testat varje beta - men jag har endast testat tillfälligt. Jag har varit för kräsen för byggarna Sent from my iPhone using Tapatalk 2
På denna sida kan man också se en changelog. http://www.idownloadblog.com/2013/07/29/apple-releases-ios-7-to-devs/ Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Så länge jag inte hittar en sten i mitt paket så får det gärna ta en dag till Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Vad är det för nytt i Dialern, dial assist eller något liknande stod det något om? Är det T9 sökning? Vore ju på tiden att Apple implementerar Isåfall :-) Saknar det som faan när jag inte använder S4 :an :-) Skickat med Tapatalk
Installerar nu. Det med Spotify är fan så störigt. Spotify buggen är kvar iaf. Sent from my iPhone using Tapatalk
Skönt de har snabbat upp animationerna lite nu. Även skönt att man nu kan svepa mellan kategorierna i notifikationsbaren. Sent from my pimped iPhone
Ja verkligen. Varje beta blir ju märkbart bättre så när stable kommer lär det funka fint som snus. Tycker redan det känns hyfsat stabilt. Kört iOS 7 sedan beta 1. Bara beta 1-2 som kunde ge lite huvudbry för mitt användande. Sent from my pimped iPhone