Vore det bara inte enklare att koda in en meny i inställningarna där användarna själva kan välja? Det känns inte som det är upp till Apple att bestämma vad användarna tycker om, eller? Blir majoriteten förvirrade av fler inställningar? Nu pratar jag inte om de på SwD, men typ Joe Six Pack iphone-användare?
Körde bara ios 7 i betan på min femma. Nu är jag tebax och upplever 7.0.3 riktigt bra. Sent from my iPhone using Tapatalk
I samma veva jag uppdaterade datorn till Mavericks uppdaterade jag min iphone5, förvånande men nu läser den simkort igen! Woho! Tycker allt känns mer förfinat och inte lika barnsligt som tidigare ut. Jag gillar.
galet nöjd med batteritiden (hade den på laddning i 5min) erkänner jAg dock) Sent from my iPhone using Tapatalk
Ursäkta om jag drar upp en gammal tråd, men iOS 7.0.4 har nyss släppts: Apple just released iOS 7.0.4
Tack vare att du gjorde det gick jag in o uppgraderade Konstigt att telefonen inte säger till ? Kanske hade gjort det vart efter ..... Skickat från Tapatalk 2
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1554614 Tre tweaks som kan snabba på animationerna i iOS, alla verkar ha sina fördelar respektive nackdelar men det känns okej nu ifall apple inte skulle snabba på animationerna själva! Antar/hoppas att dom gör tweaket tillgängligt till iOS 7 när vi väl har ett jailbreak till det.
Ok, så kan det ju vara. Har inte hittat någon bra changelog mer än buggfixar och FaceTime. Någon som vet eller har hittat något mer ? Uppgraderingen var visserligen inte stor, bara 17 mb så det kanske inte är så mycket mer än FaceTime Skickat från Tapatalk 2
Tror att den inte säger till direkt för att minska belastningen på servrarna. Skickat från min iPhone 5s.
Sant! Verkar ju som att apple optimerat den bättre till hårdvaran, kommer nog bli förändring i UI's snabbhet
Skulle vart sjukt nice å testa de. Men förmodligen spärrar de något med jailbreak sedan. Sent from my iPhone using Tapatalk