Förstår inte meningen med att släppa den som en beta? Varför inte släppa den officiellt direkt? Det är knappast någon större förändring som skett. När kommer den "officiellt"?
Kan ju vara lite större saker som ändrats som inte märks, vilket gör att många buggar kan finnas - vilket gör att Apple vill att folk ska hitta buggarna. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Folk hittar ändå alltid nya buggar vare sig det är på beta eller officiella versioner. Haha. Verkar inte finnas några större nyheter av det som jag har läst om den. Önskvärda förändringar hade varit: - Nya animationer i menyn (så som man kunde ändra via jailbreak) - Möjlighet till att stänga av animationer/ändra snabbheten etc. - Snyggare dialer
Buggar går inte att få bort helt - men det går att minska antalet buggar. Men det är säkert en hel del förändringar som inte syns. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Håller med, väntar också på uppgraderingen som gör dessa ändringar. Dialern ser förjävla tråkig ut faktiskt, även om jag vant mig lite nu. Skickat från Tapatalk 2
Nu har iOS 7.1 släppts och bl.a. fixar random reboots, samt har vissa ui-tweaks och introducerar carplay. Dennaska tydligen också vara optimerad för att köras bättre på iPhone 4 samt äldre iPads.
I helheten så känns iOS 7.1 snabbare. Lite förändring av teckensnitt och andra små förändringar. Hittills tycker jag att det är bättre! Skickat från min iPhone 5s.
Här finns mer info om uppdateringen samt bilder på skillnaderna: http://mobile.theverge.com/2014/3/10/5354266/ios-7-1-features-download Skickat från min iPhone 5s.