Ip4s

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av lestander, 11 apr 2012.

1. easycure1974

easycure1974 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 366
    Telefon:
    iPhone 13 PRO

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 13 PRO
    För de som inte känner för att lägga in hiskeliga animerade batterisugande bakgrunder duger det oftast utmärkt :)

2. trifix

trifix Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    113

MINA ENHETER

Jag sitter på en IP4s just nu men har beställt en One X. Helt klart snyggaste Androiden i den vita versionen. Det enda som är trist är att dom slängde in fysiska knappar av någon anledning. Hade en SGS2 tidigare men den var så plottrig och ologisk. HTC Sense verkar mer avskalat och mer genomtänkt! Bara låsskärmen var ju ett skämt på SGS2 :)

3. darkshippo

darkshippo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 209
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT
    Telefon 2:
    IPhone SE 2020 64 GB
    Telefon 3:
    IPhone 7
    Platta:
    iPad 12,9 M1
    Platta 2:
    iPad 11 M1
    Jag sitter på en IP4s och hade också beställt en One X, men det är alldeles för mycket barnsjukdomar. Att vara en early-adopter är inte lätt. Nu har ju TS ställt frågan i ett pro-Android-forum och självklart kommer du få svar att byta. Personligen så väntar jag på SGS3. One X var bättre på pappret än verkligheten. Det enda vore ifall de tog in Krait (versionen som har 4G i USA) eftersom Tegra 3 förblir ett monster som suger batteri, dels för att nvidia inte gjorde den i 28nm. Att köra 4-kärnigt i 40nm och 1,5GHz drar ström. Att sen para ihop den med ett 1800mAh-batteri. Tyvärr.. One X rev 2 kanske, men inte som den ser ut idag.

4. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    4kärnigt, så jävla mycket snack om prestanda, löjligt. Vad gör ni egentligen med era smartphones? Hur länge räcker batteriet när ni spelar spel som kräver fyra kärnor samt en ashäftig grafikdel?

Tycker att detta gått överstyr å det grövsta och tror vi kommer att skratta åt denna hysteri om några år :-)

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

5. Onkel Kostja

Onkel Kostja Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

men! man benchmarkar ju heeeela dagarna och skriver resultatet på forum runt om;)

Nä, jag köpte en htc one x för skärmen och designen, jag är riktigt ruskigt nöjd med den (trots jag har fått doa 3 lurar)