Ååååh, dör snart av väntan på min nya iPad 2, har gett bort den förra till min syster, kan ni inte skicka lite bilder o videos och sånt på era?
Det är inte så att jag har nåt emot att du ställer frågan om Ipad2 då det är en ganska hyfsad manick....Men du tror inte att du får ett något bättre gensvar på ett annat forum? Bara en fundering......
Jo, det är en självklarhet, men tycker att swedroid är ett så bra forum och eftersom det ändå finns en iPad2 tråd passar jag på
Bra apps hmm vi kan börja med flipboard, sen är spelet overkill roligt, jag använder webbläsaren mercury och sen finns det tex evernote, imo.im, accuwheater
Flipboard är en rss och socialanätverks läsare som vissar innehållet som en tidning (den är grattis så det är bara att prova) och ja mercury tillåter flikar
Nu när nyhetens behag har dämpats en aning för mig tänker jag testa att lämna min iPad hemma i några dagar, och istället ta med min netbook till universitetet och se om jag kan göra samma saker på den som jag gör med iPaden. Om jag kan det känns det kanske lite ovärt att ha kvar iPaden.
Är vansinnigt intresserad av vad du INTE skulle kunna göra på en dator som du kan på en ipad Ja den verkar vansinnigt het.
Du sätter på tangetbordet, går in på inställningar, bluetooth, sätter på bluetooth och sen dyker tangentbordet upp efter att tag och då är det bara att ansluta Sent from my iPad using Tapatalk
En av anledningarna till att jag sålde min iphone. Inga widgets!! Så mycket enklare... Man kan dock köra med gestures för att slå på tex blåtand och wifi, om man jailbreakar sin I enhet.