Sugen på en Pro. Har hittat en oöppnad 12,9" 256gb wifi för 8600. Är det bra pris eller kommer de sjunka ännu mer nu när nya Pro kommer?
Har även en 128gb för 8000 men lägger hellre till 600 och får 128gb till. Skulle du vara intresserad av 128gb för 8000? Den är också ny i förpackning, han har fått den från jobbet säger han men har ingen användning för den, så inget kvitto finns.
I så fall bör han prissätta den rimligt jämfört mot den du ska köpa. 7600:- Är det en person du känner? Affär f2f?
Bara för att klargöra, det handlar om PRO 2020 12,9 128GB i obruten förpackning? Släpper han den för 7600:- och du kan skicka den till mig rekommenderat så tar jag den. Skicka gärna bild när du är på plats i så fall.
Min sänka volymknapp har börjat ”glappa” lite. Den känns lite lösare än volym upp. Vi pratar mikro mm men det bidrar till en lite annan känsla vid tryck. Det gäller ipad pro 11”.
Ja den är väldigt hel o ren. Dessvärre finns ingen apple store i min stad. Garantin gäller väl bara i ett år? Förvisso kan man nyttja den treåriga konsumentköplagen gissar jag.
Jo, du kan fortfarande reklamera, men om du ska reklamera behöver du vända dig direkt till inköpsstället.
Ja då blir det Elgiganten om jag kommer fram till att det är sista utvägen. Ska försöka putsa o rengöra o se om det hjälper.
Fick tag i en ipad pro 11 tum med 256gb wifi sprillans ny för 7500 inklusive kvitto på blocket. Toknöjd hittills.
Enda som är tråkigt på iPad är att Apple av någon anledning inte visar batterihälsan, som på iPhone. Gör det lite knepigt när man köper begagnat, men det är ju först efter ~2 år man gärna slår ett öga på det värdet. Tror Apple tar en tusing för att bytta batteriet utanför garantin.
Det är väldigt underligt. De har tom börjat visa hälsa på de nya Mac M1orna dessutom. Men jag dunkar bara in plattan i en Mac så kan Coconut battery visa allt.