1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Diskussion: iPad - Snabba frågor och svar

Diskussion i 'Apple' startad av SHM, 15 apr 2017.

1. Rockson

Rockson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

I detta nu har jag det (Adguard) men zoombuggen hade jag långt innan den installerades. Efter iOS13 är det dock katastrof i så många andra avseenden också, men det kan ju såklart vara att adblockern inte är helt anpassad för nya iPad OS. Ska prova att avinstallera igen och se hur det fungerar. Alla tips är välkomna :-)

2. jajo

jajo Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    4 309
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max 256GB Green

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 11 Pro Max 256GB Green
    Som sagt, jag hade exakt det där problemet med adblocker. Så fort jag tog bort den så funkade Safari normalt igen.

3. Rockson

Rockson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Då ska den bort omedelbart så att jag får testa. För mig räcker inte en omladdning av sidan för att det ska fungera normalt igen utan jag måste starta om Safari. Dock återkommer problemen rätt omgående efter det. Hade du även zoombuggen jag upplever?

Edit: Efter en timmes utvärdering kan jag fastslå att eländet kvarstår. Jag kan inte begripa vad som kan vara fel då jag ju ominstallerat som ny enhet.

Last edited: 7 okt 2019
  4. mange76

mange76 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    580
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    iPhone 11 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    iPhone 11 PRO
    Platta:
    Ipad air 2019
    Får skärmfreeze i annat än i safari. Har hänt i spel och på hemskärmen. Det skumma är ju att detta kom med iOS 13. Ska man returnera eller avvakta en update?