Sneglar lite på iPad Pro 12.9” (M2). Passar case från iPad Pro 12.9” (M1)? Det är Apple smart folio jag är intresserad av.
Dotterns iPad som har ett flertal år på nacken skulle jag gärna vilja veta batterihälsan på. Är det CoconutBattery som är det bästa verktyg för det?
Bra uppdatering överlag tycker jag. Gillar att Hälsa nu finns på iPad och att det går anpassa låsskärmen mer iPad Mini 5 lever vidare lite till!
Hmm, det var långt bort. Vill inte köpa M2 nu till högt pris och strax inpå kommer M3. Får invänta lite vad ryktena säger.
Macrumors har en bra sida. Står caution på alla iPad Pros just nu MacRumors Buyer's Guide: Know When to Buy iPhone, Mac, iPad
Fick update till min Ipad men den kräver mer lagringsutrymme än vad som finns ledigt, har inte köpt mer lagring i icloud men har 200gb ledigt i google drive, går det nyttja drive istället för icloud på nåt sätt?? Mvh
Du har ingen dator med iTunes (Windows) eller Mac som du kan köra uppdatering på? Då kommer du runt kravet med lagringsutrymmet då själva uppdatering laddas ner lokalt till datorn.
Det är enkelt, följ denna guide från Apple själva: Uppdatera programvaran på iPhone, iPad eller iPod touch
Har köpt mig en iPad Air M1 men lyckas inte få igång Mobilt BankID ? Får felmeddelande att enheten inte har/stödjer NFC? Haft äldre iPad's tidigare med fungerande BankID. Någon som har koll på varför det inte fungerar på nya plattan??